miércoles, 5 de agosto de 2015

Paredes

Raquel, María, Porota, la Negra, la de la otra esquina, Miriam, Esther, Maruja, Anabel y cuántas más, me oís, cuántas más y eso que solo te nombro las del barrio, que no te enumero las del otro lado de la avenida, porque si empiezo con aquel lado no paro más, y viste algún cambio, viste alguno, no, ninguno, si pareciera que cuando hablamos lo hacemos con la pared, nadie escucha, nadie dice nada, nadie hace nada, si parece que fuera que habláramos con una pared…

- ¿Y qué opina doctor? Todo el día hablando sola, la mirada en los ladrillos.
- Un caso severo sin dudas. ¿Motivo del encierro?
- Descuartizó al marido. Alegó que abusaba de ella y de la hija en común. Y también menciona a otras mujeres. Pero qué quiere que le diga, en el barrio nadie habla y de la nena no se sabe nada.
- No reniegue, aplíquele algo, a ver si olvida.

1 comentario:

Rosa Oman dijo...

Bună ziua, vreau să vă împărtășesc minunata mea mărturie După ce am fost în relația cu Soțul ani de zile, s-a despărțit de mine, am făcut tot posibilul să-l aduc înapoi, dar totul a fost în zadar, l-am dorit atât de mult din cauza iubirii pe care o am pentru el, l-am implorat cu toate, am făcut promisiuni, dar el a refuzat. I-am explicat problema mea prietenului și ea mi-a sugerat că ar trebui să contactez mai degrabă o casetă de vrajă care m-ar putea ajuta să arunc o vrajă pentru a-l readuce, dar eu sunt tipul care nu a crezut niciodată în vrăjire, nu am avut de ales decât să-l încerc, eu a trimis un e-mail cu vraja și mi-a spus că nu este nicio problemă că totul va fi bine înainte de trei zile, că fostul meu se va întoarce la mine înainte de trei zile, a aruncat vraja și surprinzător în a doua zi, era în jurul orei 16.00. Fostul meu m-a sunat, am fost atât de surprins, am răspuns la apel și tot ce a spus a fost că îi pare atât de rău pentru tot ce s-a întâmplat, încât a vrut să mă întorc la el, încât mă iubește atât de mult. Eram atât de fericit și m-am dus la el încât așa am început din nou să trăim fericiți împreună. De atunci, am făcut o promisiune că oricine știu că are o problemă de relație, aș fi de ajutor unei astfel de persoane, referindu-l la ea la singura casă de vrăji reală și puternică care m-a ajutat cu propria mea problemă. e-mail: babaidadawiseman01@gmail.com
 îl puteți trimite pe e-mail dacă aveți nevoie de asistența sa în relația dvs. sau în orice alt caz.

Vrăji de dragoste
Câștigă bani buni sau câștigă o loterie.
Obține succesul în afaceri.
Probleme spirituale.
Câștigă dosarul în instanță.
Căutați-vă partenerul de viață.
Obțineți un loc de muncă bine plătit.
Obține controlul asupra căsătoriei tale.
Primește favoare și câștigă atracție din partea oamenilor.
Obțineți bani pierduți înapoi.
Vindecă-te de toate bolile. atât curabil cât și incurabil.
Rezolvați problemele de sarcină și binecuvântați-vă cu bebeluși etc ...

Contactați acest om grozav dacă aveți probleme cu o soluție de durată
prin intermediul babaidadawiseman01@gmail.com
WhatsApp: +2348136951551
Viber: +2348136951551

Mulțumește-mi mai târziu